Geen scripts, maar menselijke, waardevolle gesprekken.
Geen kwantiteit, maar focus op relevante leads en afspraakkwaliteit.
Geen verrassingen, maar constante feedback en volledige transparantie.
Sales uitbesteden houdt in dat je (een deel van) de verkoopactiviteiten van jouw organisatie overlaat aan een gespecialiseerde externe partij. Denk aan het genereren van leads, koude acquisitie, het opvolgen van offertes of het kwalificeren van prospects. Door sales uit te besteden kun je snel beschikken over ervaren salesspecialisten en profiteren van bewezen processen, zonder zelf te hoeven investeren in werving, training of aansturing van een intern verkoopteam.
Geen tijdrovend speurwerk meer naar prospects. Wij vullen jouw agenda met relevante gesprekken, zodat jouw team zich volledig kan richten op klantgesprekken en closen.
Met meer dan 15 jaar ervaring in B2B sales en telemarketing weten we wat werkt. Je profiteert direct van onze tools, inzichten en geoptimaliseerde aanpak.
Je ontvangt duidelijke rapportages met KPI’s zoals afspraken, responspercentages en feedback. Alles is inzichtelijk en bij te sturen - geen black box, maar partnership.
Of je nu tijdelijk versterking nodig hebt of structureel wilt groeien, onze aanpak past zich aan jouw doelen aan. Geen langdurige aanwervingen nodig - wij zijn direct inzetbaar.
Meer dan 15 jaar aan bewezen succes in sales
Focus op kwaliteit en conversiekans, niet kwantiteit
Volledige ontzorging: jij focust op de opvolging, wij zorgen voor de afspraken
Meetbaar resultaat met duidelijke KPI’s: respons, afspraken, conversie
Branchespecifieke ervaring, o.a. in ICT, juridische diensten, finance, vastgoed en marketing
Sales uitbesteden is interessant als je wilt groeien, maar niet de tijd of expertise hebt voor een eigen salesteam. Ook voor tijdelijke projecten, betere opvolging van leads, lagere kosten en risico’s, of als je snel wilt inspelen op veranderingen in de markt, kan het een goede oplossing zijn.
Via duidelijke KPI’s zoals aantal gekwalificeerde leads, afspraken, conversiepercentages en cost-per-lead. Alles wordt transparant gerapporteerd.
Absoluut. Telefonische acquisitie is onze specialiteit en vormt vaak de kern van onze campagnes. We kunnen dit desgewenst combineren met digitale opvolging.